bilbaoDendak tokiko kontsumo arduratsua sustatzeko kanpaina martxan jarri du Bilbon
¿Konpultsibitis akutua? ¿Merketrosi erreumatikoa? Kanpaina honek tokiko merkaritza agintzen du kontsumo neurrigabe eta jasanezinaren aurkako erremediorik onena bezala
Kontsumo kontzientea eta jasangarria eskatzen du umoretik, gure ohiturei buruz gogoeta egiteko eta erosteko erabakietan ikuspegi berriak hartzeko dei eginez
Presentzia kanal anitzetan: Kanpaina herritarrengana heltzen da prentsaren, irratiaren, sare sozialen eta metroaren eta tranbiaren markesinen bidez.
Umorea eta hausnarketa, kontsumo kontzientea sustatzeko

Iazko arrakastaren ondoren, bilbaoDendak, Bilboko merkataritza eta turismo jarduera sustatzeko plataformak, sentsibilizazio-kanpaina berriro jarri du martxan, tokiko kontsumo arduratsua sustatzeko ekintza berriekin.
“Kontsumitzeko beste modu bat posible da” premisaren bidez, low cost kontsumo neurrigabearen ondorio negatiboen eta gure bizi-kalitatean, gure komunitatean eta planetan, eragin onuragarria izango duten ohitura jasangarriagoak eta osasungarriagoak hartzearen garrantziaren inguruko kontzientzia sortu nahi da herritarrengan.
Umorea eta hausnarketa, kontsumo kontzientea sustatzeko
Kanpainak nabarmentzen du nola globalizazioak eta online salmentarako plataformek bultzatutako kontsumo azkar eta erabili eta botatzeko ereduak ondorio suntsitzaileak sortzen dituen ingurumenean, gizartean eta ekonomian.
Umorezko mezuen bidez, hala nola, “Konpultsibitis akutua?” “Merketrosi erreumatikoa?” kanpainak herritarren kontsumo-ohitura konpultsiboak diagnostikatzen ditu, eta tokiko merkataritza, kalitatezko, hurbileko eta ardurazko produktuak bultzatzen dituen eredua du sendabide bezala.
Osasun sektoretik, gezurrezko medikuek “diagnostikatu” egiten dituzte kontsumo ez-erreflexibo horren sintomak, eta tokiko merkataritza gomendatzen dute tratamendurik onena izan dadin beharrezkoak ez diren produktuak pilatzea eta erosketa oldarkorra saihesteko. Tonu umoretsua datu argigarriekin uztartzen da, hala nola low-cost kateetan egiten diren erosketen %30 ez direla erabiltzera iristen eta zabortegietan amaitzen dutela, praktika horiek ingurumenean eta gizartean duten eragina azpimarratuz.