Udaberria Bilboko dendetan
Modan eta diseinuan erreferente diren lau dendek udaberriko kolore, silueta eta jantzien joerak aurkeztuko dizkigute.
bilbaoDendak erreferentziazko lau boutique aurkezten ditu, bi emakumezkoentzat eta beste bi gizonezkoentzat. Boutique horiek street style estiloa datozen hilabeteetan markatuko duten joerak erakusten dizkigute, eta tokiko merkataritzaren aldeko apustua egitera gonbidatzen gaituzte, non kalitateak, hurbileko tratuak eta pieza bereziek erosketa bakoitza esperientzia bakar bat izatea eragiten duten.

HITZ – Sombrerería, 16 / Correo, 19 / Tendería, 29
DISEINUA MADE IN BILBAO. Hitz Bilbon sortutako arropa eta osagarrien marka bat da, moda preziatzen duten eta adierazpen desberdin eta esklusibo bat bilatzen duten emakumeentzat. Bere bildumek estilo ausazkoaren aldeko apustua egiten dute, femeninoa eta hiritarra, sofistikazio ukituarekin, egunerokorako jantziak. Udaberri honetan, marroia da protagonista, denim koloreaz gain, urdinak, moreak, laranjak eta arrosak, kolore biziak, ageri dira. “Patroiei dagokienez, gehiegizkoak dira, alkandora oversizeak, praka zabalak, zuzenak eta pintzadunak, traje motakoak, baina zapatilekin eramateko… baina jantzi izarra kirol-jertsea da, txotoarekin edo gabe, jantziarekin ere erakusteko”, baieztatu dute Leydys Fernandez Hitz dendetako arduradunak eta Jose Iraolagoitia markaren diseinatzaileak.

GARRAS JUNIOR – Astillero, 6
JOSKINTZATIK MODA BAT-BATEKORA.
Mende erdi baino gehiago eta bigarren belaunaldia Zorrotzako Garrastazu jostundegiaren buru, eta duela 28 urtetik hona baita Garras Junior marka anitzeko dendarena ere. Azken horren tratua eta saldu osteko zerbitzua dira bere nortasun-ezaugarriak. “Gainera, gizonezkoen moda-hautaketa ona da, polita prezio lehiakorretan”, azaldu du Alfredo Garrastazuk, bere anaia Rafaelekin batera, bi negozioak zuzentzen dituztela. Bere estiloak bezeroen parean eboluzionatu du, publiko helduarentzako ustekabeko modari eta sport-ari arreta berezia eskainiz. “Udaberri honetan, bakeroak gogor jotzen dute, denim markako jaka eta alkandorekin, eta prakak zabalagoak dira, baina kanpaia izan gabe; koloreei dagokienez, txigortuak eta hareak joera dira, baita oinetakoetan ere”.

OLAÑETA – Correo, 5
KOLOREA NORTASUN-EZAUGARRI GISA. Olañeta modaren sinonimoa da, eta estilo moderno eta kasualaren aldeko apustua egiten du, kolorea eta proposamen ausartak bereziki gustuko dituelarik. “Udaberri honetako paleta kromatikoa oso irekia da, baina beix, lur eta berde tonuak gailentzen dira gizonezkoen modan, denim tonuaz gain; prakei dagokienez, zabalagoak eta arinagoak dira, karguak eta arotzak bezala, pitilloak eramaten ez dituztenak”, dio Xabier Olmok. Olañetako hirugarren belaunaldia da, 1946an ireki zituen ateak, eta Susana Alaguerorekin batera boutique unisex hau zuzentzen du. Berrikuntza gisa, Tantä Gipuzkoako moda jasangarriko markako parke iragazgaitzak proposatzen dizkigu, kolore ugaritan eskuragarri.

CLOCHÉ – Maestro García Rivero, 6
ESPIRITU FRANTSESTUA ETA SLOW FASHION. “Ortiz de Apodaca” ahizpak, Lucía eta Marta, Cloché dendaren buru dira. Estilo propioa duen emakume urbanita bati zuzendutako moda eta osagarrien espazio da Cloché. Slow fashion-aren aldeko apustua egin dute eta dendaren jatorrizko espiritu frantsestua mantentzen dute Vanessa Bruno eta Masscob-en proposamenekin, nahiz eta azkenaldian Danimarkako markak sartu dituzten, hala nola Skall, luxu isilaren ordezkaria, edo Stella Nova, “puntu zoro eta jostalariago bat ematen duena, hain modan dagoen ‘portuguese style’-era hurbiltzen gaituena”. “Udaberri honi begira, praka zabalez gain –botonaduradun alkandorak–, top eta gona multzoak nabarmentzen dira brodatu ingelesean, eta ‘mousse liraina’ da kolore izarra, lur dotorea eta faboragarria”.