mezzua, etxez etxeko entrega-zerbitzu jasangarri, inklusibo eta arina

mezzua heldu da


Zerbitzu hau Bilboko komertzio guztientzat dago eskuragarri eta tokiko merkataritza sustatzeko tresna gisa sortu da, bezeroen eta establezimenduen egungo beharretara egokituz.

Desgaitasuna duten pertsonek egiten dute banaketa, CO2 isurketarik gabeko bizikleta eta motor elektrikoetan

Zerbitzua sustatzeko, mezzuak doako hiru bidalketa eskaintzen dizkio Bilboko komertzio bakoitzari, zein erraza eta eraginkorra den egiazta dezaten

mezzua Bilboko Udalak, bilbaoDendak, Adreslesek eta The Good Ridersek babestutako ekimena da

bilbaoDendak, Bilboko merkataritza eta turismo jarduera sustatzeko plataformak, mezzua aurkezten du, tokiko merkataritzarako etxez etxeko entrega-zerbitzu iraultzailea, irtenbide arin, jasangarri eta eragin sozialekoa eskainiz. Ekimen hau herriko establezimendu guztientzat dago eskuragarri, bezeroei erosketa-esperientzia hobea eskaini ahal izateko, eta bilbaoDendak, Adresles (bidalketen plataforma sortu duen start up bizkaitarra) eta The Good Riders (logistika eta gizarteratze enpresa bilbotarra) erakundeek garatu dute, Bilboko Udalaren laguntzarekin.

mezzua entrega zerbitzu jasangarria da, Bilboko tokiko merkataritzara bideratua. Bere proposamena establezimenduei etxera bidaltzeko modu bat ematea da, hasierako inbertsiorik gabe eta sistema guztiz digital batekin. Irtenbide erraza eta eraginkorra da, Adresles start up bizkaitarraren garapenari esker. Era berean, aipatzekoa da bidalketak zero igorpeneko ibilgailuekin soilik egiten direla —bizikletak eta motor elektrikoak—, hirian mugikortasun berdea sustatuz. Azkenik, programaren inpaktu soziala azpimarratu nahi dugu; The Good Riders-en lan egiten duten desgaitasuna duten pertsonek egiten dituzte entregak, lan-aukerak eskainiz eta Bilbo hiri inklusiboagoa eta konprometituagoa egiten lagunduz.

TOKIKO MERKATARITZAREN IRAULTZA. mezzuak kontsumitzaileak tokiko merkataritzarekin konektatu nahi ditu, hurbileko erosketa sustatuz eta Bilboko merkataritza sarea suspertzen lagunduz. Ibilgailu ekologikoen eta ekipo konprometitu baten erabilerarekin, zerbitzuak entrega bakoitzeko karbono-aztarna murrizten du, hiriaren jasangarritasun helburuak babestuz.

Zerbitzu hau diseinatu da saltokiek bezeroei bidalketa alternatibo bat eskaini ahal izateko, sarrera oztoporik gabe, hasierako inbertsiorik gabe eta sistema erabat digitalarekin.

Komertzioek zerbitzuan errazago sar daitezen, mezzuak doako hiru bidalketa eskaintzen dizkio establezimendu bakoitzari, etxez etxeko entrega-sistema berri honek zein erraza eta eraginkorra den bertatik bertara ikusteko aukera paregabea.

Zerbitzu berritzaile honi esker, bezeroek adierazten duten egunean eta orduan jasoko dute erosketa etxean. Erosketak establezimenduan bertan edo online egin ahal izango dituzu, gero etxera bidaltzeko eskatuz. Horrela, zure jarduerarekin eta konpromisoekin jarraitu ahal izango duzu, poltsa edo pakete astunik kargatu gabe. Oso erabilgarria izango da, adibidez, establezimenduak une horretan produktu bat eskuragarri ez duenean edo produktu hori konponketaren baten zain dagoenean. Kasu horietan, merkatariak, jaso bezain laster, bere bezeroari bidali ahal izango dio, eta bezeroak ez du dendatik pasatu beharko, hori nahi badu.

Zerbitzu hau Bilboko komertzio guztientzat dago eskuragarri, elikadura freskokoak izan ezik, hauek hozte eta osasun baldintza bereziak behar baitituzte.

NOLA FUNTZIONATZEN DU MEZZUAK?

ZERO KONPLIKAZIO, ZERO EMISIO %100 SEGURUA. Etxez etxeko entrega-zerbitzu hau bere eraginkortasun, sinpletasun, jasangarritasun eta inpaktu sozialagatik nabarmentzen da.

mezzuaren ezaugarri nagusia da Adreslesek garatutako bidalketak kudeatzeko plataforma berritzailea. Bizum bidezko ordainketen antzera, merkatariak bezeroaren telefono-zenbakia baino ez du behar entrega-agindua hasi ahal izateko. Erosleak mezu pertsonalizatu bat jasoko du saltokiaren irudiarekin. Mezu horretan, produktua eskuragarri dagoela jakinaraziko zaio, eta zer helbidetan eta zer ordutegitan jaso nahi duen adierazteko eskatuko zaio. Horrela, izapideak arintzen dira, bezeroaren pribatutasuna babesten da, eta itzulketak ahalik eta gehien murrizten dira, helbidea gaizki idazteagatik eta etxean inor ez egoteagatik. Prozesu erraza, arina, segurua eta eraginkorra da.

Zerbitzuaren lau urratsak:  

  1. Konplikaziorik gabeko erosketak. Bezeroak tokiko dendan egiten du erosketa, dendan bertan edo online. Erosketa bukatzean, Mezzuaren etxez etxeko entrega-zerbitzua aktiba dezake.
  2. Komertzioarentzat erraza. Saltokiak bezeroaren telefono-zenbakia edo helbidea baino ez du behar bidalketa Adreslesen bidez kudeatzeko.
  3. Baieztapena. Bezeroak mezu bat jasotzen du bidalketa onartzeko eta bere helbidea baieztatzeko, bidalketa arazorik gabe egingo dela ziurtatuz. 
  4. Entrega jasangarria eta denbora errealeko jarraipena. The Good Riders-eko langileek erosketa jaso eta adierazitako helbidean emango dute, eta horiek zero igorpeneko ibilgailuetan (bizikletak eta motor elektrikoak) mugituko dira. Bezeroak denbora errealean jarrai dezake prozesua.

KUTSATZEN EZ DUTEN IBILGAILUAK ETA GIZARTERATZEA. The Good Riders tokiko gizarteratze-enpresa bat da, eta Bilbo barruan bizikleta eta motor elektrikoen entregak egiteaz arduratzen da. Kutsatzen ez duten ibilgailuak erabiltzearen aldeko apustu hori bat dator tokiko merkataritzaren berezko jasangarritasun-balioekin; hurbiltasunezko erosketak CO2 emisioak, bilgarriak eta plastikoa beharrik gabe erabiltzea murriztea dakar, besteak beste.

Azpimarratzekoa da The Good Riders-en eragin soziala, desgaitasunen bat duten pertsonei kalitatezko enplegua emanez, eta, gainera, kolektibo horretako pertsonak lan-merkatuan sartu ahal izateko prestatzea, gaitzea eta laguntzea du helburu. “Haien gaitasunak, motibazioak eta talentua ezagutzen ditugunez, gure konpromisoa kalitatezko lan-aukerak sortzean oinarritzen da, haien garapen profesionala eta pertsonala bultzatzeko”, adierazi du Miguel Ramosek, The Good Riders-en sortzaileetako batek.

Mezzua web
Mezzua web